Πέμπτη 12 Ιουνίου 2014

Αααααυτοί είμαστε!!!!

Το ψυχογράφημα μου καταθέτω,
σε ανοιχτό λογαριασμό
πως θα κερδίσω υποθέτω
για τόκο, λίγο σεβασμό.

Ως άνθρωπος και ως πολίτης
δεν έχω τίποτα να πω
ας είμαι στην ψυχή αλήτης
έχω μηδενικό λογαριασμό.

Πως το αντέχω δεν το ξέρω,
παραμυθιάζομαι πολύ,
αδιαφορώ και υποφέρω
πριν φέρω την καταστροφή.

Με εκνευρίζουν οι σειρήνες
όλοι αυτοί οι γραφικοί
που κατεβαίνουν σε πορείες
με αιτία, απλώς σημαντική.

Διαταράσσουν με μανία
την ηρεμία, την σιωπή
όλοι, σ΄αυτή την κοινωνία
που διαρκώς διεκδικεί.

Αφήστε με μες στην νιρβάνα
του φρέντου μου το αφρόγαλο,
κι όταν ψοφήσω επιτρέπω
όλα να γίνουνε λαμπόγυαλο.


Αααααυτοί είμαστε!!!!

3 σχόλια:

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

χα χα χα. Γελάω! Αλλά να κλαίω θα έπρεπε! Έχεις εξαιρετικό μέτρο και οξύτατη αίσθηση χιούμορ!

Βαγγέλης Τσερεμέγκλης είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Βαγγέλης Τσερεμέγκλης είπε...

Χαρούμενος για το σχόλιο σου Χριστόφορε, αλλά και για την φυσική επικοινωνία. Ένας λόγος που με ευχαριστεί είναι που γέλασες με το χιούμορ, ένας δεύτερος που προβληματίστηκες και ένας τρίτος που σου άρεσε το μέτρο που χρησιμοποίησα. Σε ευχαριστώ από καρδιάς για όλα.